Het opstellen van een Businessplan.
⁠Al eens gehoord over intuïtief ondernemen of het opstellen van een intuïtief Businessplan voor je salon?⁠

Ik ben echt helemaal fan van intuïtief ondernemen.

Ondernemen vanuit je buikgevoel, vanuit je pure essentie en dat helemaal als krachtbron inzetten.⁠

Een businessplan waarin er ruimte is voor jouw intuïtie, voor jouw essentie. Waar voldoende vrijheid is om ontspanning en rust toe te laten in je agenda. Je salon te runnen zonder in constante spanning of druk te moeten staan.⁠

“Ja maar hoe dan Krista?”⁠

Om dat te kunnen moet er in jouw Business Plan enkele bijzonder belangrijke elementen uitgewerkt worden:

⇸ Denk maar aan het inzetten van de juiste strategieën of aan jouw verdienmodel … Heb je bijvoorbeeld je prijzen helemaal authentiek opgesteld? Heb je ze helemaal zelf kunnen verdiepen?  Weet je welke onkosten, kosten er precies zijn maar heb je ook je tijd, je waarde ingecalculeerd? ⁠

⇸ Het helder maken van je missie en visie.

⇸ Het ontwerpen van een online&offline marketingplan.

↠ Vormgeving van je gehele salonorganisatie.

↠ Opstellen van meetbare doelen.

Zonder het uitwerken van al die belangrijke elementen, blijf je meestal ter plaatse trappelen, je geraakt niet vooruit maar ook niet achteruit, je blijft als het ware stil staan of je zit vast.

Hulp nodig bij het uitwerken van al deze kernwaarden?

Dan kan je even een kijkje nemen naar mijn traject; Start your Salon.

Liefs, Krista.